28.7.2009

Sydän irti on taas, ajatus vaeltaa paikoillaan

Oon unohtanu esitellä yhden ihan superkivan jutun, ostin sen tossa muutama päivä sitten liikkeestä nimeltä Just Jeans. Rakastuin ihan täysillä siihen kauppaan, se on täynnä mun tyylisiä vaatteita!

Ihana pitkä ja vaaleenpunanen neuletakki, alennuksessa noin 15e. Pure love. Oli muuten aika pirun hankalaa löytää joku kuvauspaikka tuolta takapihalta, kaikki palmunoksat sun muut oli ihan liian hataria.

Image and video hosting by TinyPic

Äiti lähetti mulle tossa viikko takaperin paketin, ja tänään se pääsi tännekin asti. Se sisälsi mun Ilves-fleecetakin (lätkäjoukkue you know, oon kova Ilves-fani), yhen toisen neuletakin, villasukkia, tietoo Suomesta, ja parhaimpana kaikista, Fazerin sinistä! Fleecetakki ja villasukat sen takia että täällä on sisällä aivan sairaan kylmä, näissä taloissa ei meinaan oo ollenkaan keskuslämmitystä. Mä siis basicly tärisen täällä kylmästä minkä kerkeen. Okei no en nyt ihan, on täällä tommonen ilmastointijuttu josta tulee lämmintä ilmaa, ja sängyissä on sähköhuovat. Kesällä varmaan valitan sitten liiasta kuumuudesta, saa nähdä. Ja hei, ette muuten ikinä arvaa miten paljon alkaa tekeen mieli Fazerin sinistä parin viikon jälkeen... Erittäin paljon.

Huomenna meen varmaan Meredithin ja Emman kanssa vähän kaupoille, pitäis ostaa joku kiva laukku kouluun. Oon hei sinnitelly viikon sillä mun aivan järkyttävän rumalla STS:n repulla, miettikää. Jos joku asia ei oo sitten yhtään mua, niin se on reppu. Yllättyisitte muuten, jos näkisitte miten moni täällä käyttää koulussa reppua.

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

kiva neuletakki ((---:

sofia kirjoitti...

Ihana neuletakki :-)

Anonyymi kirjoitti...

ihuna neuletakki !!!

Ida kirjoitti...

Niin sunnäkönen toi neuletakki, se on upee!

Enkä millään jaksa uskoo et sulla on siellä käytössä ensinäkään REPPU ja saati sit vielä se STS:n koska se nyt ei ihan istu sun kuvioihin :----D

Mut kiva että oot saanu jo nyt kavereita joitten kaa käydä vähän shoppailemassa :D

krrrristiina kirjoitti...

palmunoksia mmmm.. sähköhuovat mmm.. fazerin sinistä mmm.. okei sitä mä saan itekki =D mutta toi sts:n reppu.. HEI MITÄ? =DD eti nopsaan joku kunnollinen laukku :D

Anonyymi kirjoitti...

mäkin vaan yritän miettii tätä kuvioo et sä ja se reppu ,,siiis hä??? mut yhdyn tanjan kommaan <3 eve

Anonyymi kirjoitti...

Joo, samat sanat kuin muillakin, ihana neuletakki.!

emilia kirjoitti...

hennaa, sofiia ja anonyymi, kiitos!

Ida, kiitti :> Se reppu on siis AIVAN JÄRKYTTÄVÄ, en voi elää sen kaa täällä. Joo oon ite kans aika hyvilläni :D

krisse, älä, mun pitää ostaa joku kiva laukku ja äkkiä! :D

Eve, aivan :D

Anonyymi, thanks!