20.4.2009

Tired of having to work as a gas station clerk for this jerk breathing down my neck driving me bezerk

Mulla oli eilen tosi kiva päivä, lukuunottamatta aamua jolloin olin vielä vähän kipee. Mun piti siis sillon mennä sinne Krissen pikkuveljen rippijuhliin, olin ostanu ruusunki ja kaikkee. Aamuketutuksen jälkeen lähin kuitenkin käymääm mummulla kun en ollu käyny siellä pitkään aikaan. Samalla näin serkkujakin.

Pikkasen illemmalla annettiin Evelle sen 18v synttärilahja, saatettiin Krisse bussipysäkille ja hengattiin muutenkin Emmillä.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Päällä mulla oli Mangon farkut, NafNafin takki, Hennesin tennarit ja Piecesin huivi. Niin ja Friis&companyn laukku pääsi kanssa vähän ulkoileen. Hiukset oli ponnarilla ihan hirveen tuulisen ilman takia.

Huomenna saankin sitten ekaa kertaa mun uudet biksut käyttöön, kun meillä on uintia koulusta. Koulu-uinti on oikeesti ihan tyhmää, mutta Tommyt tekee siitä ainakin hitusen kivempaa.

Suurin osa kuvista Krissen ottamia.

5 kommenttia:

Emmi kirjoitti...

Voikun näytä idiootilta ku toi puma on mun sylissä :D ja syöpöltä ku syön joka kuvassa :D
Mut joo, kivan pitkä postailu pitkästä aikaa.. tai no ei pitkästä, mut joo tiiät kyllä, ehkä ;>>

Emmi kirjoitti...

ja jooo, krissen sormet on vaihteeks tunkemassa kuvaan :P

Reetta kirjoitti...

Ihania tilannekuvia ja ihanaa kun ulkona on niin keväistä jo :)

emilia kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
emilia kirjoitti...

emmy, tiedän kyllä :)

Ellie, niinpä, ihanaa kun alkaa lämpeneen :>