22.4.2009

My life is full of empty promises and broken dreams

Tänään aika pian koulun jälkeen hilpasin Tampereelle akupunktioon ja sen jälkeen jäin vielä hetkeks kaupungille. Käytiin äidin kanssa Coffee Housessa ja shopattiin mulle farkut Vero Modasta, kotona kyllä huomattiin että myyjä oli jättäny niihin hälärin kiinni (!). Eli täytyy siis käydä siellä liikkeessä vielä.

Ostin myös mun ekat Tigit! Superstaria sen olla pitää, se on tarkotettu paksuille hiuksille, ja onhan mun hiukset ihan semi-paksut. Ostettiin myös mulle ja brotherille yhteiseks ne semmoset isot Fashionista -pumppupullot, kai poikakin voi niitä käyttää? No, sitten ainakin sen hiukset tuoksuu ihan karkilta, ja siitähän tytöt tykkää. Äiti nappas vielä itelleen jonkun muotovaahdon, saas nyt nähdä että saisinko kokeilla sitäkin joskus.


Image and video hosting by TinyPic

Saattaa olla että jään aika nopeesti siihen kuuluisaan Tigi-koukkuun, sen verran nameilta noi näyttää ja tuoksuu..

Päivän biisi: Davo & Asa - Siltiki pajareis

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

VOI KUN MULLAKI OLIS!
>:|
tuoksu houkuttelee mua, muttei muita perheenjäseniä. Nax nax.

emilia kirjoitti...

:(( noi on kyllä ihan sairaan ihania

Ida kirjoitti...

Hoho ostin silti tänään sitä got2be smoot 'n chiciä tai sitä mitä lie. Saa nähä mitä noi tykkää :D
En jaksanu kirjautua aiemmin sisään, mutta saatoit tajuta et toi oli multa. Joojeeoaohaoj joku leffa pitäis nyt keksiä :D

emilia kirjoitti...

Juu tajusin :D toi ostamas got2b on mulle vähän liian makeeta, mutta se pullo on ihana :p