23.4.2009

But if I had a million dollars, I'd buy a damn brewery, and turn the planet into alcoholics

Ihanan lämmintä taas tänään, vihdoinkin se kevät ihan oikeesti tulee. Laitoin ekaa kertaa baltsutkin kouluun.

Kohta koulun jälkeen mentiin Emmin ja Even kanssa Eloon (kauppakeskus). Siellä käytiin sitten kiinalaisessa syömässä ja etittiin Evelle tunikaa. Yhen aika ihanan se löysikin. Mulla oli päällä ihan perushuttua, niinku aina.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Tossa ylimmässä kuvassa näkyykin toinen mun ostoksista. Mun ei itseasiassa ees pitäny ostaa mitään, mutta minkäs teet kun on vaan ihan pakko.

Image and video hosting by TinyPic

Babypinkit Wayfarer look-a-liket! Ehkä söpöimmät ikinä. Lindexiltä nää, hintaa 4,95e.

Ostin mä yhden toisenkin jutun (josta osan voitte bongata tosta kolmannesta kuvasta), mutta mulla oli sen kanssa pikkusen ongelmia niin esittelen sen myöhemmin.

Mitä tykkäätte noista arskoista?

9 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mistä nuo farkut ovat? hirmu kivannäköiset :)

Ida kirjoitti...

Söpöt lasit! Niin sua ;>

Malla kirjoitti...

mistä noi baltsut on? :)

emilia kirjoitti...

Anonyymi, Mangostahan ne. Ylivoimaset lempparit! :>

iuda, niinhän ne taitaa olla :pp

Malla, Dinskosta :>

sofia kirjoitti...

Kivat lasit :-)

emilia kirjoitti...

Kiitoksia :>

essi kirjoitti...

ihanat lasit, heitin eilen ihan vitsillä että haluun vaaleenpunaset wayfarer look-a-liket mutta nyt on kyllä pakko saada ne oikeesti :DD

Unknown kirjoitti...

Arskat <3 pakko saada tommoset!

emilia kirjoitti...

essi ja Lilya, ostaan pois vaan ;>