18.4.2009

If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss

Tänään oon mm. dataillu, käyny kaverilla ja tekstaillu kaikille ihanille. Mun piti kans nähdä yhtä kaveripoikaa, mutta tossa puol seiskan aikaan se kerto että oli heränny vasta äsken.. Oli näköjään menny vähän myöhään edellisiltana. Siirrettiin se näkeminen sitten jollekin toiselle viikonlopulle. Se oli kyllä niin ihana ku sitä ihan oikeesti ärsytti että se nyt vähän niinku kusi tän homman. Ja kyllä muakin vähän ku ei olla nähty pitkään aikaan.

Tiiättekö muuten mitä, mä oon pikkasen kipee. Talvisin mä en tuu ikinä kipeeks, mutta heti ku alkaa vähän lämpeneen niin sitten. Tähän mennessä oon ollu kolmena keväänä/kesänä putkeen kipee, siis oikeesti, ei sillon kuulu kipee olla! Huomenna ois vielä Krissen pikkuveljen rippijuhlat, mutta musta tuntuu että en pääse sinne tän takia. Tää hirvee nuhakin on niin hanurista.

Kohta mun ilta jatkuu näiden parissa:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Jätskiä, karkkia ja hyvä leffa, everything I need right now. Nyt linnottaudunkin tohon sängylle eväitteni (ja molempien kissojen) kanssa, kivaa lauantai-iltaa kaikille!

Päivän biisi: Eminem - If I had

ps. Haluun nähä Eminemin livenä !!

4 kommenttia:

muodistamo kirjoitti...

Ihana ulkoasu sun blogissas ! (=
Ja itsellenikin maistuis just nyt jätski, karkit ja hyvä seura + toi leffa !

iuda kirjoitti...

Ääää-ä arvaa nakertaako, mun piti tänään käydä hakemassa toi boheemi vadelma ja kattoo aamiainen tiffanylla mut sitten se jäi :|

Emmi kirjoitti...

Namsnams<3
Munki pitäs joku päivä hakee rapsberry, tiiän et kirjotin väärin :D eikä ne karkit ja leffakaan pahaa tekis, tai toi sama kaveriporukan kanssa ;)

emilia kirjoitti...

muodistamo, kiitos :>

iuda, :( no voi hö

emmy, toi on ihan parasta :p