10.9.2009

You can't sit still, it's like trying to smoke crack and go to sleep

Image and video hosting by TinyPic

Mulla tuli tänään kesken kaiken ihan hirvee mäkkärihimo, eli tepasteltiin koulun jälkeen sinne syömään. Rakastan tota kalahampurilaista, mutta ei se kuitenkaan vertoja Hesen versiolle vedä. Haha, en ois ikinä uskonu, mutta mulla on ikävä Hesen ruokia!

Mäkin jälkeen käytiin vielä nopsaan kaupungilla, piti ostaa vähän itseruskettavaa sun muuta että pääsen alkuun, nyt kun kesäkin on jo ihan kulman takana. Samalla käväsin myös yhessä kampaamossa kysymässä että värjäiskö ne mun hiukset, pitää vaan saada väri ensin sieltä Suomesta. Pyysin siis äitiä lähettään mulle värin, että tulee varmasti oikee. Aikaa en vielä varannu, eli pitää käydä siellä uusiks tässä joku päivä.

Huomenna onkin sitten vihdoin perjantai, ja viikonlopulle ei oo yhtään mitään suunnitelmia. Yks essee pitäis tosin saada aikaseks, ja lukee Breaking Dawnia vähän eteenpäin. Mä oon niin varma että luen sitä seuraavat kolme kuukautta haha. Ei vaan, hyvä kirja se on. No niin, ja nyt sain kaikkien Twilight -fanien vihat päälleni... Haluun vaan että se Jacobin osio ois jo ohi!

Nyt syömään, palaillaan viikonloppuna :-)

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mäkkärii:D miks sä et voi värjätä niil hiusväreillä mitä siel on ? miks suomest asti pitää lähetäää? mäkin kun luin breaking dawnia odotin vaan et se jacobin kirja ois ohi, se on niiiin pitkä..

ida kirjoitti...

Eli siis se kampaaja ilmeisesti suostuu värjään sun väreillä! :D
joojuuuuuuoooo enpä olis uskonu että sulle tulee joskus mäkkihimo :o hesehimon ymmärtäisinkin jotenkuten mutta mäkki! :O onko siellä muuten mäkis paljon halvempaa kun täällä? Meinaa ulkomailla tuntuu aina olevan superhalpaa syödä mäkkäris :D

emilia kirjoitti...

Anonyymi, koska käytän semmosia myrkyttömiä värejä :) Äää niinpä, ja mulla on voelä joku puolet jäljellä...

Ida, mäkin olin aika ihmeissäni :D Joo on toi aika halpaa, toi kala-ateria makso jotain 3,5e :D

Johannna kirjoitti...

Ku mä luin Aamunkoin, niin musta kans tuntu ettei se Jaken osuus lopu koskaa..:)
Vaik on Jake kyllä (sen hiusten leikkauksen jälkeen) SUPER komia<3AHH!

Btw oon Melkonen Twilight fani<3