23.9.2009

She always takes it with a heart of stone

APUAAA, mä oon NIIN kyllästyny tähän blogiin. Kirjottelin tästä samasta asiasta jo aiemmin, mutta tekis vaan mieli alottaa kaikki ihan alusta. Oon kyllästyny banneriin, liian pieniin kuviin, blogin nimeen, liian paksuihin sivupalkkeihin... You name it. Alottaisin ihan heti alusta, mutta ärsyttää kun tänne jää sitten noi kaikki aikasemmat vaihtovuosi-postaukset. Toki, niinku moni teistä sillon ehdottelikin, voisin vaan muokata tätä ulkoasua ja nimee, mutta eiiiiii...

Uudesta blogista haluaisin yksinkertasen ja sille jonkun kivan englanninkielisen nimen, ja ehkä voisin jopa kasvoni näyttää ihan kunnolla. Ja tota nimiasiaa mietin kans, kun nyt tosiaan käytän tota mun tokaa nimee. Tekis hirveesti mieli paljastaa mun oma nimi täällä, mutta se kuulostaa jotenkin ihan tyhmältä vaikka siitä hirveesti tykkäänkin. Ja onhan mulla sitten toi lempinimikin, mutta se nyt kuulostais vieläkin tyhmemmältä haha. On tää vaikeeta tää elämä.

Jos mä sen uuden blogin nyt tässä jossain vaiheessa väsään, niin sen sisältö pysyis aikas samana. Kirjottelisin siis edelleen mun elämästä täällä, päivän asuista, ostoksista, sit satunnaisesti jostain ruokajutuista jne. Lifestyle -pohjalla siis mentäis, edelleen. Koko bloggaustouhua en oo lopettamassa, jatkan tätä samaa vanhaa jos päätän että en jaksa alkaa vääntään uutta.

Mietin asiaa nyt ainakin tän viikon, ja lauantainahan mä lähdenkin sitten STS:n kanssa retkelle tonne toiselle saarelle vähän alle pariks viikkoo.

Kysyn nyt kuitenkin kerran vielä, oisko teistä huono idea alottaa ihan kokonaan alusta? Kiitos vastauksista jo etukäteen, ne oikeesti auttaa.

7 kommenttia:

V kirjoitti...

mielestäni on ihan hyvä idea aloittaa uusi blogi, kunhan vain et poista tätä edellistä :)

Ida kirjoitti...

Ei se huono idea oo, siinä vaan on hirmunen homma sulle! Mutta tottakai jos jaksat niin ilman muuta uutta kehiin :---) ja muistat sit olla poistamatta tätä jos teet uuuuden, koska täällä on niin paljon kaikkee :D

EIKÖ SUSTA KUULU KAHTEEN VIIKKOON sit :O vaivaivai kuinka!

Anonyymi kirjoitti...

Mun mielestä se on hyvä idea, kuhan vaa julkaset sit uuden blogin nimen ja osoitteen täällä. ;D

sofia kirjoitti...

Hyvä idea, kunhan vaan et poista tätä blogia :--)

Anonyymi kirjoitti...

ihan hyvä idea joo kuhan sit kuten toi yks anonyymi sano et laitat tänne uuden blogin nimen+osotteen:D

Katariina kirjoitti...

Miten vaan ite haluut. Kunhan et lopeta kokonaan!

assa kirjoitti...

Älä vaan lopeta! On ihanaa kun kirjoitat Uudesta-Seelannista, joten älä vain lopeta!