19.9.2009

I miss ya, I miss ya, I really wanna kiss ya

Sen jutun esittelyä sittenkin vasta huomenna, en saa hyviä kuvia kun ulkona sataa vettä ja on ihan synkkää... Fingers crossed että huomenna paistais aurinko!

Eilen piipahdin vapaapäivän (otin taas vähän omaa lomaa kun en jaksanu mennä tekeen mantsankoetta haha) kunniaks kaupungilla, oli ihan pakko saada semmonen pirtelön tapanen iced chocolate Bakehousesta. Eli periaatteessa ruoan perässähän mä sinne lähdin, haha. Muutamassa vaatekaupassa tuli myös pyörähdettyä tottakai, tässä päivän asua:

Image and video hosting by TinyPic

Farkut Mangosta, pitkä toppi Hennesin, niittivyö Paganista (ihanaa että löysin ton täältä kun sillon Suomessa mun koko oli aina loppu!), huivi Glassons ja neuletakki ja löysä teeppari Just Jeans.

Tää ilma täällä on siis tänään ollu aika huono, tihkuttaa ärsyttävästi ja on ihan pimeetä ja synkkää. Aamupäivällä hostisä heitti mut kuitenkin hakeen sitä esiteltävää juttua, can't wait! Oon ihan rakastunut. Sen jälkeen uhmattiin Josefinen kanssa vesisadetta ja lähdettiin käymään tossa lähikaupassa, mulle tuli meinaan ihan kauhee himo saada jostain mansikoita ja äkkiä. Taiteilin mulle nopeesti pikkusen hedelmäsalaatin, seuraavaks vuorossa siis tätä:

Image and video hosting by TinyPic

Kivaa lauantaita kaikille, huomiseen!

6 kommenttia:

Emmi kirjoitti...

Vähän kiva ku oli kaks juttua luettavana : )
Vitsi mäki haluun johki lämpimänpään, koska täällä on ihan sika kylmä jo -.- varsinki iltasin pihalla on ihan liian jäätävää..
Mua ny jäi ärsyttään himona, ku puhut jostain esiteltävästä jutusta ja sitten sitä ei kuitenkaan esitelty. Pakko käydä ny joka kerta ku on koneella ni kattomassa olisko mtn tullu : DD

Anonyymi kirjoitti...

ääh näytä se esiteltävä juttus:D cant wait

Anonyymi kirjoitti...

ääh näytä se esiteltävä juttus:D cant wait

emilia kirjoitti...

Emmi, siis sä et voi uskoo miten ilonen oon kun en oo talvee siellä! :D Ihan just esittelen sen jutun ;>

Anonyymi, coming right up :p

Ida kirjoitti...

IHANAN NÄKÖNEN toi sun hetelmäsalaatti! :--D

Ja vaattees myös, hyvä neiti!

emilia kirjoitti...

Hahaa kiitos :D <3