14.7.2009

Mä vihaan hyvästei, älä pyydä jäämään, mua sydän määrää

Tää on sitten mun vika aamu Suomessa ennen vaihtovuotta. Lento lähtee klo 17.55, ja lennän Lontoon, Sydneyn ja Aucklandin kautta Whakataneen. Lontoo-Sydney -väli kestää tosiaan sen 28 tuntia, ja koko matka Uuteen-Seelantiin kaks vuorokautta. Ei mikään lyhyt reissu siis.

Eli, I'M OFF TO NEW ZEALAND, wish me luck ja palaillaan heti kun pystyn!

Ps. Mun piti laittaa tänne vielä vähän pakkaamiskuvia mutta oon näköjään pakannu sen kameran piuhan, eli sori, kuvia ei nyt oo.

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

aaa ihan huippua matkaa =)

Anonyymi kirjoitti...

hauskaa matkaa! :--)

sofia kirjoitti...

Hyvää matkaa! :>

essi kirjoitti...

onnea matkaan! ==)

kristiina kirjoitti...

pidä kivaaa :((( <3

T&J kirjoitti...

HYVÄÄ MATKAA, toivottavasti nautit vaihtovuodestasi!! =)

-Tiffany

Anonyymi kirjoitti...

Tosi ihanaa vaihtovuotta!

Emmi kirjoitti...

Jotenki alko naurattaa toi matka sana jonka kaikki laitto, mutta munkin puolesta vielä täällä ihanaa vaihtovuotta<3