19.7.2009

I need you right here, next to me

Oon ollu ulkomailla nyt jo muutaman päivän, ja tähän mennessä kaikki on menny ihan okei. On aika hassua kun välillä tuntuu siltä että haluu heti kotiin, ja välillä taas siltä ettei haluais olla missään muualla ku täällä. Mulle, ja varmaan kaikille muillekin vaihtareille, tässä koko jutussa on rankinta tietty se koti-ikävä, ja se kun lukee mitä kaikkia kivoja juttuja kaverit on tehny kotona.

Tänään käytiin koululla (Whakatane High School) tekemässä lukkarit. Oisin halunnu lukee ainakin ranskaa ja espanjaa, mutta niitä ei voinu alottaa kesken vuoden. Meidän vaihtareitten pitää lukee kuutta ainetta, eli mä luen nyt enkkua pakollisena, musiikkia, hissaa, mediaopintoja, turismia ja draamaa. Toi draama varsinkaan ei oo mikään paras vaihtoehto mulle, mutta kai se menee. Noita saa kyllä vielä tän viikon aikana yrittää muutella jos haluu.

Koulurakennukset itessään oli aika mielettömiä, ihan erilaisia kun esimerkiks ne koulut missä mä oon ollu. Yhessä pikkurakennuksessa on aina taideaineet, toisessa kielet, kolmannessa tiedeaineet jne. Tosi kivannäkönen koulu on. Huomenna heti ekana "buddyt" (vähän niinku tutorit tai tukioppilaat) näyttää meille vielä sitä koulua ja muutenkin vähän auttaa kaikessa. Jännittää ihan pirusti, I hope everything goes well. Koulupuvusta yritän laittaa jossain vaiheessa kuvaa.

Noniin, tästä tuli nyt vähän tylsä postaus ilman kuvia, mutta toivottavasti ees jotain teistä kiinnosti :-)

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kyllä kiinnosti, vaikkei kuvia ollut. :) Oppiaineena turismia? Täh? oonko ihan tyhmä ku en tajunnut. :DD

kristiina kirjoitti...

nii mitä tossa turismissa oikeen opiskellaan :D ja kyl kaikki menee toooooodella hyvin :)

Sognatrice kirjoitti...

Voi kuulostaa niin ihanalta, en jaksa enää odottaa!:D mielenkiintosilta kuulostaa noi aineetkin, vaikka onhan se vähän harmi ettet saanu niitä kieliä otettua...mut tossa nyt on jotain mediaopintoja ja turismia, mitä ei ehkä ihan heti tulis suomessa opiskeltua (mikäli se edes on mahdollista jossain):D alussa varmaan aikamoista myllerrystä, hang in there, kyllä se siitä<3

emilia kirjoitti...

Anonyymi ja krisse, mä en itseasissa itekkään vielä tiedä että mitä se on :D

Sanna, joo, mä uskon kans että noi on ihan hyviä valintoja :) Jees, kyllä se siitä <3

Anonyymi kirjoitti...

vähän kivoja aineita otit :) ja hyvin kaikki menee:) miten kieli on sujunut ? miss you <3 - Eve

emilia kirjoitti...

Eve, kielen kanssa ei oo oikeestaan mitään ongelmia :) Miss U 2 <33