6.7.2009

Don't even bounce, not in my house

Mun lähtöön on jäljellä enää viikko, eli oon aika ahkerasti miettiny, että mitä laittaisin koneeseen päälle. Koko matkahan kestää tosiaan sen 48h, mikä on tosi paljon, eli jotain mukavaa sen täytyy olla. Mulla ei oo ikinä ollu ongelmaa vaikkapa farkkujen kanssa, mulle ne on ihan yhtä mukavat kun esim. kollarit, eli lentomatka farkuissa onnistuu myös. Oikeestaan mun mielestä farkut saattaa jopa olla mukavammat ku kollarit.

Pukeutumista rajottaa kuitenkin se, että mulla täytyy olla ainakin osan matkasta päällä järjestön t-paita ja selässä järjestön ei-niin-kaunis reppu. T-paitahan on väriltään tummansininen, mikä ei oo niin paha (jonain vuonna se oli turkoosi..), ja reppu keltamusta.

Jos nyt kummin saisin pukee ihan mitä vaan, niin mun asu näyttäis tältä (erittäin surkee ja sumee kuva, mutta koittakaa kestää):

lennolle
lennolle by utuisensumuista on Polyvore.com

Päältä löytyis siis farkut, valkonen toppi ja tommonen harmaa kietasuneulejuttu. Kenkinä mukavat ballerinat ja laukkuna musta, iso nahkalaukku. Koruiks vielä joku perus kaulakoru ja ranteeseen vaikka Nomination. Jos mahdollista niin lisäisin tohon vielä jonkun ison huivin, koska koneessa on usein aika viileetä.

Mitä mieltä ootte asusta, ja miten mun teidän mielestä kannattais pukeutua (huomioonottaen järjestön teepparin ja repun)?

3 kommenttia:

sofia kirjoitti...

Kivalta näyttää tuo asu :)

Anonyymi kirjoitti...

Kiva asu sulla varsinki toi neulejuttu. Mä kans tykkään farkuista lentokoneessa.:D

Anonyymi kirjoitti...

Mun mielestä voisit laittaa ne farkut,sitten kerta on reppu(:/),niin voisit pistää jotku pumat/niket kengiks.Sit joku yksinkertainen huppari.Sellane sporttityyli..Koska se teeppari ja reppu(!)rajoittaa aikas paljon.
t.hennau